امام جمعه تفرش: بسیج مهمترین عامل حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است

پایگاه خبری تفرش:

امام جمعه تفرش

 امام جمعه شهرستان تفرش گفت: بسیج به عنوان نهادی مومن و برآمده از مردم که با اندیشه های امام شکل گرفت امروز با حضور همه گرایش های وفادار به نظام مهمترین عامل حفظ و تداوم نظام و انقلاب اسلامی در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان است.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، حجت‌الاسلام سید محمد مومنی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان تفرش با اشاره به ضرورت مشورت در خانواده اظهار کرد: مشورت در خانواده یکی از رکن های اساسی است و برای تشویق فرزندان نباید از اجبار استفاده کرد.

وی افزود:استفاده از تشویق های معنوی در سوق دادن جونان و نوجوانان به انجام کارهای حسنه موثر است و دور کردن فرزندان امروز از هجمه‌های فرهنگی وظیفه‌ای است که بر دوش تمامی افراد است.

امام جمعه تفرش تصریح کرد: استفاده از تشویق در احیای امر به معروف و نهی از منکر موثر بوده و نصیحت و برقراری دوستی بهترین راه تربیت صحیح است.

وی افزود: حفظ زبان یکی از راه های دوری از معصیت بوده و معصیت زبان از بین برنده تمام عبادت ها است.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی مطالعه را مفیدترین سرگرمی برای اوقات فراغت عنوان کرد و گفت: با مطالعه می‌توانیم بسیاری از تجارب گذشتگان را دریافت کنیم و به اندوخته های علمی خود بیفزاییم.

امام جمعه تفرش به اجرای برنامه های متنوع در هفته فرهنگی تفرش اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و معرفی قابلیت های این شهرستان در هفته فرهنگی و نمایش توانمندی های مردم تفرش از مهمترین مزیت های این هفته است.

وی اجرای هفته فرهنگی در تفرش را سبب ایجاد روحیه نشاط و همبستگی اجتماعی در بین مردم شهرستان دانست و افزود: کارهای فرهنگی باید در سطح استان بیشتر مورد توجه باشد و با دقت بیشتری به شهرستان ها برنامه های مختلف ارائه شود.

امام جمعه تفرش تصریح کرد: از رسانه و خبرنگاران بمنظور پوشش خبری مناسب هفته فرهنگی این شهرستان در کنار دیگر ادارات فعال تقدیر می کنیم.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج یک نعمت ناشناخته الهی است و روحیه بسیج رزمندگان سبب پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس شد.

امام جمعه تفرش افزود: رسالت مسئولان فرهنگی ترویج روحیه ایثار و شهادت در جهت ایجاد فرهنگ شهادت است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:42 | نویسنده : میثم اله وردی |